שערורייה: קריאה לפיטורי מנהלת ערבייה תומכת טרור

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on שערורייה: קריאה לפיטורי מנהלת ערבייה תומכת טרור

דרישה לפטר באופן מידי מנהלת הסעות ערבייה מעיריית ירושלים שתמכה במבצעי הטבח הנורא בשמחת תורה. "לא יתכן שמי שחובר לאויב בשעת מלחמה ימשיך ליהנות ממשאבי העיריה. אדם כזה חייב להיות מגורש מהמדינה או לשבת מאסר שנים רבות וודאי לא לעבוד בעיריית ירושלים" אומרים בעירייה. בנוסף הוגשה תלונה והתיק מנוהל על ידי צוות חקירה מיוחד של אח"מ ירושלים. 

עיריית ירושלים | אילוסטרציה צילום: אדיר סולטן, פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "הזעקה נשמעה עד ירושלים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות פניית בצלמו ואריה קינג עיריית ירושלים תפטר עובדת תומכת אויב. אתמול פרסמה עובדת עיריית ירושלים אמירה סלמאן סטורי ברשת החברתית, ובו היא כתבה: "07.10.23  רשמית זה היום הגדול בחייו של כל הדור שלנו". לפרסום היא צירפה דגל פלסטין.

לדברי עובדי העירייה, אמירה הינה עובדת תחת עמותת לביא שמנהלת את מערך החינוך של עיריית ירושלים בתפקיד בכיר של מנהלת מערך הסעות לחינוך המיוחד. מאז פרסום הדבר הורים רבים זעמו ואמרו שאי אפשר להפקיד בידיה את ההסעות והאחריות לילדינו.

ב עקבות כך פנו אריה קינג סגן ראש העיר ירושלים ושי גליק מנכ"ל בצלמו לעמותת לביא בדרישה לפטר באופן מידי את מי שחוברת לאויב בשעת מלחמה. לא יתכן שמי שחובר לאויב בשעת מלחמה ימשיך ליהנות ממשאבי העיריה. אדם כזה חייב להיות מגורש מהמדינה או לשבת מאסר שנים רבות וודאי לא לעבוד בעיריית ירושלים. בנוסף ארגון בצלמו הגיש תלונה רשמית במשטרה והתיק מנוהל על ידי צוות חקירה מיוחד (צח"מ)  של אח"מ ירושלים.

בעקבות פניות בצלמו וקינג הודיעה מנכ"ל עמותת לביא ארנון אוקן על זימונה המיידי שליחת בירור וככל שאכן יתבררו העובדות כנכונות היא תזומן עוד היום לשיחת שימוע.  שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: אני קורא לעריית ירושלים לפטר מיידית את תומכת הטרור ולמשטרת ישראל עוד היום להוציא לה צו מאסר ולהגיש כתב אישום במהירות אפשרית. אסור בשום פנים ואופן לגלות סלחנות או הכלה לתמיכה באויב בשעת לחימה. זה הזמן להבהיר שמדינת ישראל הינה מדינה חזקה ריבונית ונחושה וכל מי שתומך באויב ישלם מחיר יקר מדי הוא וכל משפחתו



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    למה לפטר להלביש אותה כרפורמית ולזרוק אותה בעזה אחרי ניתוך במיתרי הקול דלא תדבר